Käytin Länsiautossa (merkki huolto) Passat 2021 2.0TDI 150Hv 54tkm öljynvaihtohuollossa. Kysyin että eikö ne vaihteistoöljyt ole myös 60tkm kohdalla. Virkailija katsoi hetken koneelta ja sanoi että se tulee vasta 120tkm. Iloinen yllätys kun öljynvainto vaihteistolle näinkin pitkällä välillä. Toisaalta joillakin merkeillä on vielä pidempi.
eihän tuosta ole pitkäkään aika kun tämän konsernin laatikoissa oli ikuiset öljyt.
Eihän ne ikuiset olleet, ne olivat elinikäiset. Se vain kertoi mitä valmistaja piti tuotteidensa elinikänä. ;)