VAGarena.fi

Tekniikka => Huoltaminen => Aiheen aloitti: vaeltaja1 - 05.05.24 - klo:21:04

Otsikko: Passat 2009 Kierroslukuanturi
Kirjoitti: vaeltaja1 - 05.05.24 - klo:21:04
Mistähän löytyy kierroslukuanturi passat 2009 2,0 tdi CBD C Koneella. Olen hakenut tietoa mutta varmuutta vieläkään ei ole. Ja onko millainen vaihtotyö?
Otsikko: Vs: Passat 2009 Kierroslukuanturi
Kirjoitti: o.b. - 05.05.24 - klo:23:21
ölysuodattimen/ jalka irti ja sen alta/takaa löytyy kolo, josta anturin saa irti pitkällä kuusiokoloavaimella. Anturi on siis moottorin ja vaihteiston välissä. Kuusiokoloruuvi jää anturiin kiinni, joten ei putoa vauhtipyörän harmiksi.
Otsikko: Vs: Passat 2009 Kierroslukuanturi
Kirjoitti: vaeltaja1 - 06.05.24 - klo:16:10
Moi. Mitä kautta tuo onnistuu, ylä tai alapuolelta?
Otsikko: Vs: Passat 2009 Kierroslukuanturi
Kirjoitti: vaeltaja1 - 06.05.24 - klo:21:57
Nyt löysin videon tuosta jossa suodatin irti
Otsikko: Vs: Passat 2009 Kierroslukuanturi
Kirjoitti: o.b. - 06.05.24 - klo:22:18
Mulla on käyttämätön anturi jos asustelet pk-seudulla ja pääset hakemaan. Hinnasta päästäneen sopimukseen. CBBB moottoriin, mutta pitäsis olla sama.
Otsikko: Vs: Passat 2009 Kierroslukuanturi
Kirjoitti: vaeltaja1 - 08.05.24 - klo:06:21
Ei kyllä pääse noutamaan. Nyt ongelmat varmaan kertautuvat koska nyt luo vikatilaan egr:n tähden. Ilmoittaa edelleen myös lasinpesimien relevikaa vaikka pesimien pumppu on jo irroitettu? Mikä noist releistä on tuo pesimien ja onko tavallinen monitoimirele?
Otsikko: Vs: Passat 2009 Kierroslukuanturi
Kirjoitti: Jacce75 - 10.05.24 - klo:13:32
Nuo lasinpesimet saa koodaamalla pois käytöstä jonka jälkeen ei tule vikakoodeja. EGR:n osalta voit ottaa suoraan minuun yhteyttä. Eiköhän siihen joku korjaus keksitä.