VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: vhol - 01.05.24 - klo:23:10

Otsikko: Jakolaatikko vuotaa öljyä
Kirjoitti: vhol - 01.05.24 - klo:23:10
Eli kyseessä passat bitdi. Huollossa vaihtoivat jakolaatikkoon öljyt ja tämän jälkeen alkoi vuotamaan öljyä kardaanin laipan juuresta. Sitten stefa ja o-renkaat vaihtoon, mutta vuotaa yhä.
Olisko jollain vastaavaa ongelmaa ollut ja miten selvinnyt. Vai meneeko jakolaatikko vaihtoon.
Otsikko: Vs: Jakolaatikko vuotaa öljyä
Kirjoitti: vhol - 26.05.24 - klo:21:14
Vika/oire selvisi. Laittoivat huollossa liikaa öljyä. Kyseisessä jakolaatikossa öljy täytetään täyttöreikään asti jonka jälkeen imetään 100 ml pois.