Eli kyseessä passat bitdi. Huollossa vaihtoivat jakolaatikkoon öljyt ja tämän jälkeen alkoi vuotamaan öljyä kardaanin laipan juuresta. Sitten stefa ja o-renkaat vaihtoon, mutta vuotaa yhä.
Olisko jollain vastaavaa ongelmaa ollut ja miten selvinnyt. Vai meneeko jakolaatikko vaihtoon.
Vika/oire selvisi. Laittoivat huollossa liikaa öljyä. Kyseisessä jakolaatikossa öljy täytetään täyttöreikään asti jonka jälkeen imetään 100 ml pois.