TT-Thermon lämmitin lopetti toimintansa kolmen vuoden jälkeen ja Arctic olisi halvempi niin mahtaako tuohon Arcticin lämmittimeen käydä defan kaapeli? Jossain nettijutuissa sanotaan että käy ja jossain taas sanotaan että ei ole yhteensopivia. Ei tarvitsisi johtoja uusia.
(https://www.puuilo.fi/media/catalog/product/1/0/101360958e2b8e2bc55d746a0d9aea63_2.jpg?optimize=high&bg-color=255,255,255&fit=bounds&height=500&width=500&canvas=500:500&dpr=1%201x)
https://www.koneviesti.fi/huolto-ja-tekniikka/d5c9dc8c-ed18-431e-b6e9-f16f04299286
^Artikkelin 1500W versio on varustettu pistotulppaliitännällä, eikä sitä ole hyväksytty ajoneuvoasennuksiin. Maahantuojan (?) sivuilla on 500W versio, joka myydään asennussarjana:
https://www.suomitrading.fi/arctic-auto-qtherm-500w-moottorinlammitin-ja-kytkentasarja
Onko tuo liitin Defa-yhteensopiva, sitä ei (tietenkään) mainosteta. Kuvan perusteella saattaa olla, kokeilemalla viimeistään selviää.
Itse itselleni vastaten, Virtasen kauppa kertoo että defan piuhat kävisi.
"Tuotteeseen käy myös DEFA-piuhat. Tuotteen omat piuhat eivät kuitenkaan käy DEFA:n laitteisiin."