Hei,
Gte Passat alkoi herjaaman kääntyvistä valoista. Kun auton käynnistää molemmat valot nousevat todella hitaasti ajoasentoon, eivätkä tee sitä normaalia sivuttaisliikettä? Välillä ne taas toimivat normaalisti? Onko muilla ollut vastaavaa käytöstä ja miten/mitä kannattaisi ensimmäisenä tutkia?
T. Mikko
Vikakoodien luku ODB11/VCDS, optisesti voi tarkistaa olisiko etu/taka-ripustuksessa sijaitseva(t) automaattisen korkeudensäädön anturi(t) ottanut kipeää.