VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: jaska74 - 16.11.23 - klo:17:49

Otsikko: B8 peruutuskamera
Kirjoitti: jaska74 - 16.11.23 - klo:17:49
Mikäs nyt on pielessä kun tuo parkkitutka on alkanu ilmestymään peruutuskameran kuvan päälle ihan huvikseen?

https://ibb.co/Khq5Cbn
Otsikko: Vs: B8 peruutuskamera
Kirjoitti: Daatta - 17.11.23 - klo:13:42
Eikö parkkitutkan näkymän saa "suljettua" tuosta kolmiosta?
Otsikko: Vs: B8 peruutuskamera
Kirjoitti: jaska74 - 17.11.23 - klo:18:02
Lainaus käyttäjältä: Daatta - 17.11.23 - klo:13:42Eikö parkkitutkan näkymän saa "suljettua" tuosta kolmiosta?

Saa mutta aukeaa hetken kuluttua takas. Tuo tutka ei pitäs näkyä ollenkaan jos sillä ei ole mitään ilmoitettavaa. Näin se on tähän asti toiminut mutta nyt alkanut kiukuttelemaan
Otsikko: Vs: B8 peruutuskamera
Kirjoitti: o.b. - 17.11.23 - klo:21:34
Mitäs tuo parkkitutkaruudun oikeassa alakulmassa oleva nappula tekee? Siitä saattaisi saada asetuksen takaisin ::)
Otsikko: Vs: B8 peruutuskamera
Kirjoitti: jaska74 - 19.11.23 - klo:16:34
Lainaus käyttäjältä: o.b. - 17.11.23 - klo:21:34Mitäs tuo parkkitutkaruudun oikeassa alakulmassa oleva nappula tekee? Siitä saattaisi saada asetuksen takaisin ::)

Siitä säädellään vain kuvan värimaailmaa ja valoisuutta
Otsikko: Vs: B8 peruutuskamera
Kirjoitti: o.b. - 19.11.23 - klo:19:47
Eikun sen vasemmassa laidassa olevan tutkaruudun oikean alakulman nappula. "...ajotietä!" tekstin yläpuolella.