Mikäs nyt on pielessä kun tuo parkkitutka on alkanu ilmestymään peruutuskameran kuvan päälle ihan huvikseen?
https://ibb.co/Khq5Cbn
Eikö parkkitutkan näkymän saa "suljettua" tuosta kolmiosta?
Lainaus käyttäjältä: Daatta - 17.11.23 - klo:13:42Eikö parkkitutkan näkymän saa "suljettua" tuosta kolmiosta?
Saa mutta aukeaa hetken kuluttua takas. Tuo tutka ei pitäs näkyä ollenkaan jos sillä ei ole mitään ilmoitettavaa. Näin se on tähän asti toiminut mutta nyt alkanut kiukuttelemaan
Mitäs tuo parkkitutkaruudun oikeassa alakulmassa oleva nappula tekee? Siitä saattaisi saada asetuksen takaisin ::)
Lainaus käyttäjältä: o.b. - 17.11.23 - klo:21:34Mitäs tuo parkkitutkaruudun oikeassa alakulmassa oleva nappula tekee? Siitä saattaisi saada asetuksen takaisin ::)
Siitä säädellään vain kuvan värimaailmaa ja valoisuutta
Eikun sen vasemmassa laidassa olevan tutkaruudun oikean alakulman nappula. "...ajotietä!" tekstin yläpuolella.