Mikäs mahtas olla mk8 volkkarissa vikana, kun Travel assist huutaa hitaassa vaihdissa jatkuvasti? Eli hitaissa vauhdeissa Travel assist piippaa jatkuvasti, että se ei ole käytettäväissä, mutta ilmoitus häviää heti ja tulee heti uudestaan. Travel assist toimii kuitenkin ihan normaalisti vaikka motarilla, mutta tuo piipitys kaupanki ajossa on aika ärsyttävää. Eikä vaikuta vaikka kaikki sensoritkin puhdistaisi. Uusia päivityksiäkin autoon on tullut jo niin en usko, että olisi bugi.
Ratti vaihtoon, takuukorjaus.
Ratti ei enää tunnista oikein kosketusta, josta seuraa häiriöt.
Omaan vaihdettiin n. 3kk diagnoosista uusi pari viikkoa sitten.
Jep, vaimon Golfiin vaihdettiin myös äsken ratti samasta syystä ja se auttoi tuohon.