VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: kahvaedellä - 02.11.23 - klo:10:06

Otsikko: Apple carplay
Kirjoitti: kahvaedellä - 02.11.23 - klo:10:06
Moi

Mulla on apple carplay siinä keskikonsolissa, mutta se toimii vain usb kaapelilla. Saako sen langattomaksi jotenkin?

Netissä on jotain adaptereita, mutta onko ne sellasiin et ei ole carplaytä ollenkaan?

Riittäisikö joku wireless dongle vaan siihen usbiin?
Otsikko: Vs: Apple carplay
Kirjoitti: mopo_ocu - 08.11.23 - klo:19:52
On käytössä, aliexpressistä ostin, oisko ollut 35 eur, käy ja kukkuu. Ei havaintoa, että onko ne 150-200 hintaiset merkkituotteet jotenkin parempia. En oikein keks, että miten voisi olla.

Wireless carplay, eipä sen kummempia hakusanoja tarvitse tuon löytämiseen. 
Otsikko: Vs: Apple carplay
Kirjoitti: jooseppi- - 08.02.24 - klo:15:10
Itsellä myös sellainen wireless CarPlay dongle käytössä.
Tämä malli: https://cplay2air.com
En usko että korkeammalla hinnalla saa mitään sen kummempaa, mulla tämän on käytössä jo toisessa autossa ja varsin hyvin on toiminut. Välillä tietysti pätkii, mutta niinhän ne kaikki kai joskus.
Tämän lisäksi asensin vaihdekepin eteen lokeron tilalle langattoman laturin, niin toimi ei tarvitse piuhaa edes lataamiseen.
Otsikko: Vs: Apple carplay
Kirjoitti: Kaaleppi1 - 12.02.24 - klo:07:21
Millainen langaton laturi ja mistä?
Otsikko: Vs: Apple carplay
Kirjoitti: Mustalaa - 12.02.24 - klo:12:18
Lainaus käyttäjältä: Kaaleppi1 - 12.02.24 - klo:07:21Millainen langaton laturi ja mistä?
En Joosepista tiedä, mutta tällaisen olen itse bongannut ja pohdiskellut. Löytyy omansa faceliftille ja pre-fl:lle. Linkissä faceliftin:
https://www.inbay.systems/en/product/charging-compartement-for-your-vw-passat-2020-power-10w-kopie/ (https://www.inbay.systems/en/product/charging-compartement-for-your-vw-passat-2020-power-10w-kopie/)
Otsikko: Vs: Apple carplay
Kirjoitti: jaska74 - 13.02.24 - klo:21:45
Mulla on toi langaton laturi siinä ihan vakiona, mutta kun siinä on se usb liitäntä niin lokero on niin pieni ettei siihen sovi mikään nykypuhelin  ;D  ;D 
Otsikko: Vs: Apple carplay
Kirjoitti: jooseppi- - 09.03.24 - klo:10:54
Pahoittelut että vastaaminen kesti.
Tällaisen siis asensin. Vaatii jonkin verran jumppaa piuhojen kanssa, mutta on kyllä varsin näppärä.

AliExpress  (https://www.aliexpress.com/item/1005001477857293.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.480c64c1JQt25d&algo_pvid=a60cf5ad-3877-4606-becd-14442a75d0e8&algo_exp_id=a60cf5ad-3877-4606-becd-14442a75d0e8-0&pdp_npi=4%40dis%21EUR%21129.64%21103.71%21%21%21997.98%21798.38%21%40210312d517099752246952037ed9f9%2112000016277775006%21sea%21FI%21747693905%21&curPageLogUid=6QyuTebQeDmw&utparam-url=scene%3Asearch%7Cquery_from%3A)

Lainaus käyttäjältä: Kaaleppi1 - 12.02.24 - klo:07:21Millainen langaton laturi ja mistä?