VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: Hulttio - 31.10.23 - klo:09:44

Otsikko: B8 passatin suuttiimet
Kirjoitti: Hulttio - 31.10.23 - klo:09:44
Moro,

Onko kellään ollu suuttimien koodaus ongelmaa? Vanhoissa 6 numeroa ja uusissa 7 numeroa? Käyntii lähtee, mutta käy kahdella suuttimella.