Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: Hulttio - 31.10.23 - klo:09:44
Otsikko:
B8 passatin suuttiimet
Kirjoitti:
Hulttio
-
31.10.23 - klo:09:44
Moro,
Onko kellään ollu suuttimien koodaus ongelmaa? Vanhoissa 6 numeroa ja uusissa 7 numeroa? Käyntii lähtee, mutta käy kahdella suuttimella.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat