Mielenkiintoista. Ajelin -15 passatilla pitkää matkaa. Yhtäkkiä vakkari putosi pelistä, pelkkä vakkarin kuva ja huutomerkki vasemmalla alhaalla siinä missä asetettu nopeus näkyy. Kun pysähdyin, tuli s/s error ilmoitus. Vakkarilta ei tullut mitään varoitusta. Putsasin etututkan kun keli oli sellainen suolamössöinen mutta ei loskainen, tämän jälkeen virheet katosi. Erikoisinta on että autossa ei ole acc mitta FA tutka on. FA ei kuitenkaan tehnyt virheilmoitusta ollenkaan. Rajoitin olisi toiminut. Tutkalta tosin on vedetty johto tuulilasi kameralle joka pari sataa kilometriä aiemmin ilmoitti että näkymä rajoittunut, putsaa lasi, ja ikkunan pesulla tämä katosi.