Onko hyödyllistä uusia myös vesipumppu jakopäänhihnan vaihdon yhteydessä? Huolto-ohjelmaan se ei ymmärtääkseni enää kuulu. (1,4tsi kyseessä). Kiitos jo etukäteen.
on
1.4TSI hihnakoneissa vesipumppu on eri puolella moottoria kuin jakohihna eivätkä liity toisiinsa mitenkään, sinänsä aika yhdentekevää vaihtaako sen pumpun samalla kun auto on jakopääremontissa vai eikö vaihda.
Vähän sama siis kuin miettisi kannattaako raitisilmasuodatin uusia jakohihnan vaihdon yhteydessä. :)
Mutta jos haluaa uuden pumpun mielenrauhan vuoksi niin säästäähän siinä yhden korjaamolla käynnin jos teettää samalla kertaa.