Mikähän voi olla syynä? Passat GTE vm. 2019. Jotakuinkin joka kolmannella kerralla kun autoa käynnistää, ilmastointi puhaltaa täysillä, eikä säätimistä tapahdu mitään. Tästä pari minuuttia ja menee pois päältä kokonaan.
Ainoa keino saada puhallus kesken kaiken loppumaan, on naputella infotainmentista ilmastointi esiin, laittaa se pois päältä ja takaisin manuaalille tai automaatille, minkä jälkeen toimii normaalisti.
Pieni asia, mutta ärsyttävää, kun pitää aina naputella tuolla tavalla.
Tyhmä kysymys, mut eihän sulla ole mitään ajastusta taustalla?
Ei ole ajastusta.
Roikkuuko peilistä liuta hajukuusia? Peilin juuressa on myös ilmankosteuden anturi, jos se saa löyhkäkuusista väärää tietoa ja yrittää poistaa kosteuden ;D
Nostan tämän ketjun esiin uudestaan, jos jollain vaikka olisi vinkkiä. Auto kävi juuri infotaimentin päivityksessä, mutta ongelma ei hävinnyt mihinkään. :(
Automaatti-ilmastointi tekee tuota minulla kun auto on sisältä kuumempi kuin pyydetty lämpötila. Tarkoitus on laskea sisätila pyydettyyn lämpöön. Varsinkin kesällä kun auto on seissyt auringossa ihan normaalia. Kun muistan aukaisen ikkunat ennen lähtöä niin aika on lyhyempi
Ootko lukenut autoa testerillä?
Nää kannattaa ainakin katsoa jos näyttäisivät huuhaalukemia:
sunlight penetration photosensor G107
external air quality and humidity sensor G935
ambient temperature sensor G17
humidity sender for air conditioning system G260
left vent temperature sender G150
right vent temperature sender G151
rear vent temperature sender G174
footwell vent temperature sender G192
Lainaus käyttäjältä: Egg McMuffin - 13.05.24 - klo:17:20Nostan tämän ketjun esiin uudestaan, jos jollain vaikka olisi vinkkiä. Auto kävi juuri infotaimentin päivityksessä, mutta ongelma ei hävinnyt mihinkään. :(
Ilmastointi täytyy päivittää erikseen jos sille on tarvetta.
Golffissa se poisti muutaman alkupään bugin.