VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: Late - 08.05.11 - klo:10:48

Otsikko: Tuulilasi tarrat
Kirjoitti: Late - 08.05.11 - klo:10:48
Tässä tuulilasi tarroja:

Audi

(http://www.acromann.com/images/QUATTRO%20windshield%20decal%20V1R1.JPG)

(http://www.acromann.com/images/QUATTRO%20windshield%20decal%20V3R1.JPG)

(http://www.acromann.com/images/Audi%20Sport%20windshield%20decal%20V4R1.JPG)


(http://www.acromann.com/images/QUATTRO%20windshield%20decal%20V2R1.JPG)

Lisää löytyy tuolta : http://www.acromann.com/ (http://www.acromann.com/)


Voisiko joku tehdä tällaisia ikkuna tarroja?