Tässä tuulilasi tarroja:
Audi
(http://www.acromann.com/images/QUATTRO%20windshield%20decal%20V1R1.JPG)
(http://www.acromann.com/images/QUATTRO%20windshield%20decal%20V3R1.JPG)
(http://www.acromann.com/images/Audi%20Sport%20windshield%20decal%20V4R1.JPG)
(http://www.acromann.com/images/QUATTRO%20windshield%20decal%20V2R1.JPG)
Lisää löytyy tuolta : http://www.acromann.com/ (http://www.acromann.com/)
Voisiko joku tehdä tällaisia ikkuna tarroja?