VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: audiopoika - 06.05.11 - klo:15:45

Otsikko: Tuontisuperb?
Kirjoitti: audiopoika - 06.05.11 - klo:15:45
Harkinnassa olisi hakea ulkomailta Suberppi. Onko minkälaisia kokemuksia tuontiskodista?
Mikähän maa olisi hinta-/laatusuhteeltaan paras tähän hommaan?
Otsikko: Vs: Tuontisuperb?
Kirjoitti: tn62634 - 06.05.11 - klo:15:54
Uusi vai vanhakoppanen?
Otsikko: Vs: Tuontisuperb?
Kirjoitti: audiopoika - 06.05.11 - klo:16:25
Mielellään tietty se uudempi koppa. 2008-2010 olen ajatellut.Vaihtuiko se koppa 2008, vai miten se oli? Hintaluokkana ajattelisin väliä 12000-17000 (+ verot).

1.8 TSI tuntuu olevan melko edullinen vaihtoehto. 2.0 TDI myös kovasti kiinnostaa. Ja olisihan se kiva ottaa jokin vähän enemmän varusteltukin malli, jos vain budjetti sen kestää.