Harkinnassa olisi hakea ulkomailta Suberppi. Onko minkälaisia kokemuksia tuontiskodista?
Mikähän maa olisi hinta-/laatusuhteeltaan paras tähän hommaan?
Uusi vai vanhakoppanen?
Mielellään tietty se uudempi koppa. 2008-2010 olen ajatellut.Vaihtuiko se koppa 2008, vai miten se oli? Hintaluokkana ajattelisin väliä 12000-17000 (+ verot).
1.8 TSI tuntuu olevan melko edullinen vaihtoehto. 2.0 TDI myös kovasti kiinnostaa. Ja olisihan se kiva ottaa jokin vähän enemmän varusteltukin malli, jos vain budjetti sen kestää.