VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Yeti => Aiheen aloitti: JK - 05.05.11 - klo:09:31

Kysely
Kysymys: Tervehditkö muita Yeti kuljettajia liikenteessä?
Vaihtoehto 1: Kyllä ääntä: 9
Vaihtoehto 2: En ääntä: 16
Otsikko: Tervehditkö muita Yeti kuljettajia liikenteessä?
Kirjoitti: JK - 05.05.11 - klo:09:31
Mites muut? Itse morjenstan aina kun huomaan kohtalotoverin tulevan vastaan, tääläpäin meitä on niin vähän että ei ihan jatkuvasti tarvitse olla lapanen pystyssä. Hattuarvio on että alle 10 eri Yetiä on tullut vastaan. En vaan ole huomannut yhdenkään vastaavan. Onko ylipäätään tyhmää morjenstella tuntemattomia? Motoristeilla tämä toimii, samoin Ocu II alkuaikoina kun niitä oli vielä vähän.
Otsikko: Vs: Tervehditkö muita Yeti kuljettajia liikenteessä?
Kirjoitti: Urlaub - 05.05.11 - klo:10:11
Jos haluat morjestella lajitovereita, niin osta jokin Land Rover. Lapa nousee kaikilla mantereilla omia polkujasi kolutessasi. Sama on Jaguarillakin liikkeessä olevien välillä.

Mutta, että Skoda Yetillä saati Ocu II:lla..  ::)
Otsikko: Vs: Tervehditkö muita Yeti kuljettajia liikenteessä?
Kirjoitti: anttito - 05.05.11 - klo:10:45
En.

Ainoa auto, jonka ratissa olen nostanut kättä toiselle samanlaiselle, oli VW Kupla. Harmittaa edelleen, kun joutui siitä luopumaan.
Otsikko: Vs: Tervehditkö muita Yeti kuljettajia liikenteessä?
Kirjoitti: tibis - 05.05.11 - klo:11:20
Voisin tehdä, mutta vähää nolo jos toinen ei moikka takaisin  :)
Otsikko: Vs: Tervehditkö muita Yeti kuljettajia liikenteessä?
Kirjoitti: tibis - 11.05.11 - klo:12:34
Ã,,itien päivänä tervehdin viereinen ajokaistalla ajanut Yetiä.
Vähää ne hymyili takaisin..  ;D
Otsikko: Vs: Tervehditkö muita Yeti kuljettajia liikenteessä?
Kirjoitti: jni - 11.05.11 - klo:20:43
Silloin kun edellinen Superb oli uusi, ei maantiellä vastaan tullut kovin usein Superbeja. Silloin moni vastaantulija tervehti ja minä takaisin, varsinkin jos oli kyse samanvärisestä ajokista. Nykyisellään voi tulla lapa kipeeksi, jos kaikkia vastaantulevia Superbeja tervehtii. :)
Otsikko: Vs: Tervehditkö muita Yeti kuljettajia liikenteessä?
Kirjoitti: Kirjiz - 14.11.13 - klo:20:42
Alfa Romeo -kuskit morjenstaa kanssa perinteisesti. Sellainen auto oli tuossa ennen Yetiä ja vaihdon jälkeen tuli vielä Yetin ratissakin morjenstettua Alfoja lihasmuistista. Toivottavasti eivät panneet pahaksi.  ;D
Otsikko: Vs: Tervehditkö muita Yeti kuljettajia liikenteessä?
Kirjoitti: makkis - 14.11.13 - klo:20:53
LainaaAlfa Romeo -kuskit morjenstaa kanssa perinteisesti.

Näin ja kokemuksesta voin sanoa, ei käy kunnon päälle. Nämä nyky-Giulietta kuskit ei morjastele, taviksia.
Otsikko: Vs: Tervehditkö muita Yeti kuljettajia liikenteessä?
Kirjoitti: SamKoo - 14.11.13 - klo:21:03
Kiitoksia vaan topicin aloittajalle, iltakaljat lensi suusta kaaressa näppikselle  :D
Otsikko: Vs: Tervehditkö muita Yeti kuljettajia liikenteessä?
Kirjoitti: Korvaton - 14.11.13 - klo:21:09
Lainaus käyttäjältä: JK - 05.05.11 - klo:09:31
Onko ylipäätään tyhmää morjenstella tuntemattomia?
On!
Suomalaiset on niin juroa sakkia että täällä katotaan tyhmänä että mitä toikin tuolla viittoo.
Pidä vaan käsi jatkossa vaikka vaihdekepillä ja koita hillitä sen heilautusta.

Eiköhän jokanen tee miten parhaaksi näkee että lapaa pystyyn vaan jos siltä tuntuu :)