VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T5 (03-) => Aiheen aloitti: Paku5 - 05.07.23 - klo:15:06

Otsikko: T5 multivan 230v sisälle
Kirjoitti: Paku5 - 05.07.23 - klo:15:06
Tarve olisi saada 230v sähköt auton sisälle esim. leirintäalueella tai esim. hupiakun latausta varten. Nyt olen tehnyt tätä piha oven välistä, mutta ei ole kovin käytännöllistä ja välillä olisi tarve saada ovet lukkoonkin.

Mitä kautta kannattaisi johto tuoda sisälle, onko kokemuksia?
Pistokkeen paikalla ei ole niin suurta merkitystä, mutta etupenkkien alla/takana on ihan hyvä paikka.
Otsikko: Vs: T5 multivan 230v sisälle
Kirjoitti: sprint - 05.07.23 - klo:16:59
Mulla normaali sisälämppärin pistoke. Samassa ylläpitolaturi.
Otsikko: Vs: T5 multivan 230v sisälle
Kirjoitti: Paku5 - 06.07.23 - klo:18:26
Tällä säätyisi kytkentöjen tarkastuksilta, kun käyttää esim defan sarjaa jossa sertifioinnit tehty. Taitaa olla fiksuin vaihtoehto.
Mihin sisäpistoke on asennettu ja mitä kautta johto sisälle?
Otsikko: Vs: T5 multivan 230v sisälle
Kirjoitti: sprint - 08.07.23 - klo:17:17
Apukuskin jalkatilassa pistoke. Ilmanpuhdistimen kohdilta sukeltaa johto sisään.
Otsikko: Vs: T5 multivan 230v sisälle
Kirjoitti: DaddyCool - 12.07.23 - klo:20:08
Minä laitatin jokin aikaa sitten pistokkeen polttoaineluukun taakse ja sisätilapistokkeen tavaratilan puolelle väliseinään. Defan pistoke ja hupiaukulle kuskin penkin alla defan ylläpitolaturi. Näib pystyy leirintäalueella/vast joko käyttämään webastoa huoletta kun hupiakku ei heti tyhjene tai sitten käyttää tavaratilan lämmitykseen sisätilalämppäria...
Otsikko: Vs: T5 multivan 230v sisälle
Kirjoitti: Paku5 - 16.07.23 - klo:20:37
Lainaus käyttäjältä: DaddyCool - 12.07.23 - klo:20:08
Minä laitatin jokin aikaa sitten pistokkeen polttoaineluukun taakse ja sisätilapistokkeen tavaratilan puolelle väliseinään. Defan pistoke ja hupiaukulle kuskin penkin alla defan ylläpitolaturi. Näib pystyy leirintäalueella/vast joko käyttämään webastoa huoletta kun hupiakku ei heti tyhjene tai sitten käyttää tavaratilan lämmitykseen sisätilalämppäria...
Ihan hyvä idea. Täytyy tutkia tätä vaihtoehtoa kunhan ensin selvitän mistä vesi tulee sisälle etumatkustajan jalkoihin sateella/autoa pestessä.   :o