Ongelmana on, että takaluukku menee melkein kokonaan kiinni, mutta sitten pomppaa takaisin aivan kuin jotain olisi välissä. Kädellä kun avustaa niin saa kontin kiinni. Välissä ei ole mitään mikä pitäisi estää sulkeutumisen. Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa?
Siellä on korin puolella sähköinen apusulkija joka nyt viallinen.