VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: PasiM68 - 29.05.23 - klo:16:49

Otsikko: Passat 3 C takavalo ongelma
Kirjoitti: PasiM68 - 29.05.23 - klo:16:49
Tervehdys!
Osaako kukaan neuvoa missä on vika kun autoon laittaa virrat päälle niin uloimat parkit ( led-rinkulat ) takana syttyy mutta sammuu muutaman sekunnin kuluttua? Muuten takavalot toimii oikein. Mittaristossa herjaa ja keltainen lampun kuva palaa.
Otsikko: Vs: Passat 3 C takavalo ongelma
Kirjoitti: Tos® - 29.05.23 - klo:18:01
Siellä ei ole tarpeeksi vastusta jostain syystä, sähkökeskus kytkee virransyötön pois päältä.
Tarpeeksi monta yksittäistä lediä rikki?

Ledien piirilevyjen tinaukset on pettäneet, voit nähdä monissa vastaavissa autoissa vilkkuvia tai osittain sammuneita ledirinkuloita takavaloissa.
Golf plus, jetta ja passat.
https://www.youtube.com/watch?v=NRfIEku3yVM (https://www.youtube.com/watch?v=NRfIEku3yVM)

Johtovikaa epäilen, jos kerran ne syttyvät hetkeksi... mutta syttyvätkö kaikki?


Helpommalla pääsee romiksen kautta  ::)
Otsikko: Vs: Passat 3 C takavalo ongelma
Kirjoitti: PasiM68 - 29.05.23 - klo:18:10
Niin varmaan on piirilevy vika kun kaikki ledit on ehjiä 🤔 Ei taida löytyä muuta korjaus keinoa ku hankkia uudet lamput 🤔
Otsikko: Vs: Passat 3 C takavalo ongelma
Kirjoitti: Tos® - 29.05.23 - klo:18:12
Kannattaa varmistaa lukemalla vikakoodit, jos siellä on oikusulku maahan jossain piuhassa.
Tuolta apureita http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23.0)
Otsikko: Vs: Passat 3 C takavalo ongelma
Kirjoitti: PasiM68 - 29.05.23 - klo:19:57
Kiitos vinkeistä 👍 Täytyy selvitellä 🤔