VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T5 (03-) => Aiheen aloitti: hesshu - 22.05.23 - klo:21:49

Otsikko: Transporter T5 AXD käynti ongelma nokkaremontin jälkeen
Kirjoitti: hesshu - 22.05.23 - klo:21:49
Eli ongelma ilmestyi nokka/suutin tiivisteiden vaihdon jälkeen.
Käy nätisti tyhjäkäyntiä mutta ei jaksa kiertää, max nopeus 40 km ja kierroksina 2000 , jonka jälkeen
heittää limp moodiin ja hyytyy täysin. Vikakoodina ahtopaine P0299.
Otsikko: Vs: Transporter T5 AXD käynti ongelma nokkaremontin jälkeen
Kirjoitti: sprint - 23.05.23 - klo:07:15
Onko ahtoputkien liitokset tarkastettu?
Otsikko: Vs: Transporter T5 AXD käynti ongelma nokkaremontin jälkeen
Kirjoitti: Kampiveivi - 23.05.23 - klo:12:41
Lainaus käyttäjältä: sprint - 23.05.23 - klo:07:15
Onko ahtoputkien liitokset tarkastettu?

Jos nämä ok niin sitten alipaineputket ja  sähköjohdot ja liitokset.