VAGarena.fi

Yleiset => Linkit => Hifi, Navigointi ja multimedia => Aiheen aloitti: hizzunkizzun - 21.05.23 - klo:18:21

Otsikko: Bolero vaihto
Kirjoitti: hizzunkizzun - 21.05.23 - klo:18:21
Boleron vaihto Columbus mib2: een toisesta purku Octaviasta, ei taida onnistua ihan noin vain?
Otsikko: Vs: Bolero vaihto
Kirjoitti: dwntime - 21.05.23 - klo:18:34
Ei. Hakua kannattaa käyttää. Tätä samaa on kysytty ja siihen vastattu useampaankin kertaan jo tällä foorumilla.
Otsikko: Vs: Bolero vaihto
Kirjoitti: hizzunkizzun - 19.08.23 - klo:19:14
No niin, nyt laitteet päivittynyt "parempiin" isompi näyttö fiinimmällä keskusyksiköllä. Suuri kiitos kuuluu tälläkin foorumilla esiintyvällä Jacce75 joka koodasi toimintaan.