VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia IV (20-) => Aiheen aloitti: ocumaxx - 18.05.23 - klo:11:56

Otsikko: Äänimerkki lukittaessa
Kirjoitti: ocumaxx - 18.05.23 - klo:11:56
Onko tietoa,

saako äämerkkiä ilmoittamaan lukittaessa autoa koodaamalla, kuten mallissa, jossa on vakiona varashälytin ?
Otsikko: Vs: Äänimerkki lukittaessa
Kirjoitti: Jacce75 - 15.08.23 - klo:20:16
Lainaus käyttäjältä: ocumaxx - 18.05.23 - klo:11:56
Onko tietoa,

saako äämerkkiä ilmoittamaan lukittaessa autoa koodaamalla, kuten mallissa, jossa on vakiona varashälytin ?
Kyllä on tähän asti saanut.