VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T5 (03-) => Aiheen aloitti: Larmatin - 04.04.23 - klo:10:57

Otsikko: Takailmastoinnin deactivointi T5 caravelle
Kirjoitti: Larmatin - 04.04.23 - klo:10:57
Mitä mieltä olette jos takailmastoinnin putket laittaa tukkoon 2006 autosta.
Kompura on sama jos autossa olisi vain yksi kenno.

Voisiko toimia ihan hyvin järjestelmä ja millä itse tukkisitte takaputket?
Täyttömäärä tietty vain etukennon mukaan.

Järjestelmä on likainen ja pestään  etupää ja ei lähdetä pesemään takapään juttuja ja siksi miettitään jos sen deactivoisi.

voisiko sen niin vain deactivoida?
Otsikko: Vs: Takailmastoinnin deactivointi T5 caravelle
Kirjoitti: trmulti - 23.04.23 - klo:17:45
takaputki vuoti sieltä lokarin takaa, tyyppi vika. katkaisin putket (meno ja paluu) ja laitoin kupariputkien tulppauksella. sitten uudet aineet ja ilmastointi toimii hyvin, minulla.