Moro! Radiossani ollut vikaa, kanavat hävinnyt ja kuuluvuus. Kerran jo vaihdettu antennimodulit, kesti viikon ja hävis kanavat kuuluvuus myös. Huoltoon taasen menossa. Onko ollut vastaavaa ongelmaa?
Auttaako se, että pakottaa uudelleenkäynnistyksen pitämällä virtapainiketta pohjassa, kunnes laitos sammuu?
Moro! En tuollaista ole kokeillut, kuulemma kosteutta päässyt kytkentöihin. Toivottaavasti saavat kuntoon huollossa.