Onko kukaan täältä tilannut mattoja?
http://www.textilmattenshop.de/home.php (http://www.textilmattenshop.de/home.php)
sopuhintaisia mattoja, näyttää vielä olevan kaasujalan alla jonkinlainen kumivahvike.
omissa mattoissa näkyy jo kulumaa tuossa kohtaa 2500km jälkeen.
toimituskulut suomeen kiinnostaa.
Lainaus käyttäjältä: topias - 30.04.11 - klo:09:03
sopuhintaisia mattoja, näyttää vielä olevan kaasujalan alla jonkinlainen kumivahvike.
omissa mattoissa näkyy jo kulumaa tuossa kohtaa 2500km jälkeen.
toimituskulut suomeen kiinnostaa.
Toimituskulut saa selville, kun siirtää tuotteen ostoskoriin ja merkkaa toimitusmaan.
Hyvin on hinnat kohdillaan ainakin. Itse tilasin Kunzmannilta A4 brodeeratut OEM kangas matot ja hintaa tuli yli satanen...