Missä näissä 8P A3:ssa on sisäilman poistoreitti? Tuntuu että olisi tukossa, koska pakkasella jatkuvasti kosteutta takalasin sisäpinnassa vaikka tuuletus olisi miten kovalla.
Raitisilmasuodatinkin vaihdettu äskettäin, sieltä ilmaa tulee kyllä.
Sisäilmankierto ei ole päällä eikä jumissa?
Takapuskurin alla on poistoläpät, voi olla jäässäkin?
Lainaus käyttäjältä: Iro - 09.03.23 - klo:10:56
Sisäilmankierto ei ole päällä eikä jumissa?
Tämä voisi olla selitys, pitää tutkia ettei ole jumissa.