VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A3 8P (03–) => Aiheen aloitti: ukormi - 06.03.23 - klo:22:41

Otsikko: Sutimisen/luistonesto
Kirjoitti: ukormi - 06.03.23 - klo:22:41
Saakos tuota kokonaan pois käytöstä?
Napista kun poistaa niin sallii hieman enemmän luistoa mutta torppaa kyllä totalisesti kun on hiemankin enemmän vauhtia ja yrittää sivuttain saada menemään.

Kyseessä 2009 S3.
Otsikko: Vs: Sutimisen/luistonesto
Kirjoitti: Mikkes - 07.03.23 - klo:07:54
Pidä nappia pohjaan painettuna pidempään, pitäisi estot poistua.
Otsikko: Vs: Sutimisen/luistonesto
Kirjoitti: ukormi - 07.03.23 - klo:13:29
Lainaus käyttäjältä: Mikkes - 07.03.23 - klo:07:54
Pidä nappia pohjaan painettuna pidempään, pitäisi estot poistua.
Pitääpä kokeilla. Kiitokset vinkistä.
Otsikko: Vs: Sutimisen/luistonesto
Kirjoitti: VAGkilainen - 07.03.23 - klo:18:43
Lainaus käyttäjältä: Mikkes - 07.03.23 - klo:07:54
Pidä nappia pohjaan painettuna pidempään, pitäisi estot poistua.
Ainakin RS:ssä pelaa juuri noin. Mutta älä kokeile liikenteen seassa 8) ;)
Otsikko: Vs: Sutimisen/luistonesto
Kirjoitti: Mikkes - 08.03.23 - klo:04:40
Lainaus käyttäjältä: VAGkilainen - 07.03.23 - klo:18:43
Ainakin RS:ssä pelaa juuri noin. Mutta älä kokeile liikenteen seassa 8) ;)

Myöskin BMW 500-sarjan uudemmassa mallissa pelaa myöskin noin. Ensin tule rajoitettu luiston esto, eli puuttuu myöhemmin kuin normiasetuksella ja kolmas moodi on sitten kaikki luistonestot pois.
Otsikko: Vs: Sutimisen/luistonesto
Kirjoitti: ukormi - 08.03.23 - klo:11:08
Lainaus käyttäjältä: VAGkilainen - 07.03.23 - klo:18:43
Ainakin RS:ssä pelaa juuri noin. Mutta älä kokeile liikenteen seassa 8) ;)
Ohhoh, kyllä lähti pois kun painoi nappia pitkään. Hyvin saa nyt sladiin. Tuossa huomaa hyvin että vetopitoa riittää mutta jarrutusmatkat on melko pitkiä  :o
Otsikko: Vs: Sutimisen/luistonesto
Kirjoitti: VAGkilainen - 08.03.23 - klo:18:06
Lainaus käyttäjältä: ukormi - 08.03.23 - klo:11:08
Ohhoh, kyllä lähti pois kun painoi nappia pitkään. Hyvin saa nyt sladiin. Tuossa huomaa hyvin että vetopitoa riittää mutta jarrutusmatkat on melko pitkiä  :o
Siksi laitoin kommentin ;D ne jarrutukset on se ongelma vakiorenkailla. Nappi ei tee autosta raa'lliautoa.