Erehdyin puolittain aktivoimaan Traffication-palvelun. Nyt ihmettelen, miten sen saisi pois päältä. Aina kun lähden liikkeelle tulee käskytys viedä homma loppuun. Eli kuittaan pois ja vaiva ei ole ihan hirveen suuri, mutta turhalta tuntuu. 12 kuukkautta ilmaiseksi, mutta en ole kokenut kuitenkaan tarvitsevani moista.
Lainaus käyttäjältä: Occux - 23.11.22 - klo:19:48
Erehdyin puolittain aktivoimaan Traffication-palvelun. Nyt ihmettelen, miten sen saisi pois päältä. Aina kun lähden liikkeelle tulee käskytys viedä homma loppuun. Eli kuittaan pois ja vaiva ei ole ihan hirveen suuri, mutta turhalta tuntuu. 12 kuukkautta ilmaiseksi, mutta en ole kokenut kuitenkaan tarvitsevani moista.
Kai sen sovelluksen asennuksen voi Shopista poistaa?