VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A6 C7 (11-) => Aiheen aloitti: Peskari87 - 22.11.22 - klo:14:18

Otsikko: PA-käyttöinen lämmitin
Kirjoitti: Peskari87 - 22.11.22 - klo:14:18
Morjens, kyselen taas tietoja viisaammilta. Miten tuo "webasto" näissä toimii tuon ajastimen kanssa? Ymmärsinkö siis manuaalin selityksen oikein, että jos asetat lähdön klo 8:ksi, niin se alkaa lämmittämään x aikaa ennen, johon vaikuttaa haluttu lämpötila ja ulkoilman lämpötila? Eli ei voi asettaa ajastimella sitä alkamaan aina tyyliin 30 min ennen lähtöä? Ainut tapa tehdä tämä olisi siis laittaa se manuaalisesti päälle, jos haluaa määrittää ajan.

(https://i.ibb.co/Ldp5gn1/Screenshot-2022-11-22-14-09-02-64-40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg) (https://ibb.co/gZgVWzJ)
Otsikko: Vs: PA-käyttöinen lämmitin
Kirjoitti: välkky - 25.11.22 - klo:11:43
Joo ajastimeen laitetaan lähtöaika