Onko tietoa että jos laittaisi niitten ihan vakiona olevien ledvalojen lisäksi lisävalopaneelin, niin toimisikohan se valojen automaattivaihto enää sitten oikein? Vai alkaisko häikäistä vastaantulevia liikaa ennen vaihtoa. Nyt en tarkoita matrixeja.
Ei varmaan toimine enää luotettavasti automatiikalla kun valon määrä lisääntyy. Suosittelen käyttämään pitkiä ihan manuaalisesti, ja laittamaan sisäkytkimen jolla saat halutessasi kytkettyä lisävalot pois pelistä. Täällä pohjoisessa ei pärjää ilman lisävaloja maantiellä, ja ajan täällä maantiellä puhtaasti manuaalikäytöllä, mutta etelämpänä sitten automatiikalla ilman lisävalopaneelia (matriisiledit tosin omassa autossani).
Kannattaa myös tiedostaa, että perinteisillä releillä lisävaloja ei saa pelittämään.
https://www.lumise.fi/lisavalot/modernum-1200-canbus/p/8020103382/ (https://www.lumise.fi/lisavalot/modernum-1200-canbus/p/8020103382/)
Katso taulukosta ledien pr koodi, sopiiko autoosi?
LED (8IX)
Lainaus käyttäjältä: Ukkometso - 18.11.22 - klo:08:54
Onko tietoa että jos laittaisi niitten ihan vakiona olevien ledvalojen lisäksi lisävalopaneelin, niin toimisikohan se valojen automaattivaihto enää sitten oikein? Vai alkaisko häikäistä vastaantulevia liikaa ennen vaihtoa. Nyt en tarkoita matrixeja.
On olemassa sellanen äly rele, joka osaa ohjata valojen vaihdot oikein. Hintaa tais olla sillä relesarjalla n, 300â,¬ +-10â,¬ Sivua en nyt äkkiseltään muista, mut eiköhän se googlesta löydy. Tuli itelle se sivu ihan vahingossa vastaa ja se kyseinen rele