VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf VIII (20-) => Aiheen aloitti: matkamara - 09.11.22 - klo:11:50

Otsikko: Webasto
Kirjoitti: matkamara - 09.11.22 - klo:11:50
Moro! Osaako kukaan neuvoa miksei Webasto toimi ajastimella? Kello ajassa. Toimii kaukosäädöstä normaalisti.
T:Matkamara
VW Alltrack -21
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: Sped - 10.11.22 - klo:08:38
Onko webasto laitettu autosta ajastuksena vai sovelluksesta?
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: seppotaas - 10.11.22 - klo:08:46
Webasto ei käynnisty jos
1 Jähdytysnesteen lämpötila on yli 60 C
2 Polttoainetta ei ole riittävästi ( varoitusvalo ei saa palaa)
3 Ulkolämpötila on yli 10 astetta
4 Akun varaustila on alhainen

Nämä on oletuksena, jos on muutettu sitten....
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: Sped - 10.11.22 - klo:10:19
Mitenkäs kesällä, eikös tuuletus lähde käyntiin (samasta napista)? Vai olenko väärässä? Mitenköhän ajastuksen kanssa...
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: Guido - 10.11.22 - klo:11:56
Lainaus käyttäjältä: Sped - 10.11.22 - klo:10:19
Mitenkäs kesällä, eikös tuuletus lähde käyntiin (samasta napista)? Vai olenko väärässä? Mitenköhän ajastuksen kanssa...

Tuuletuksen saa toki kesällä päälle, mutta se ei käytä Webastoa, vaan vain auton omaa puhallinta. Tuuletuksen ajastamisesta en osaa sanoa.
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: Tos® - 11.11.22 - klo:18:26
Onhan huomioitu, että webaston ajastimessa on lähtöaika (koska lähdetään liikkeelle) = auto ennustaa tarvitsemansa lämmitysajan.
Se ei siis ole aika, jolloin webaston kuuluisi käynnistyä.

Toki se tohottaa vielä 10min oletetun lähtöajan jälkeenkin.
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: matkamara - 15.11.22 - klo:09:51
Moro! Selvisi vika, kello oli jäänyt maanuaalille. Piti olla automaatilla.
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: Reneto - 19.11.22 - klo:11:35
On muuten ärsyttävää että auto muuttaa jotakin asetuksia (ilmeisesti) päivitysten yhteydessä. Mullakin kello oli jostain syystä manuaalilla kun siirryttiin normaaliaikaan, ja olen ihan varma että keväällä oli automaatilla, enkä ole siihen kajonnut. Sitten tulee pikkuongelmia, eikä heti ymmärrä mistä kiikastaa.
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: VW123 - 27.01.23 - klo:08:03
Moi! Itsellä sama ongelma. -21 mallinen Variant eTSI. Viikko sitten itselle kotiutunut.
Eli Webasto toimii autosta ohjelmoituna vain satunnaisesti.
Välillä on lämmittänyt aamulla töihin lähtiessä, välillä ei. Sama töistä kotiin lähtiessä iltapäivällä.
Kelloa on kokeiltu muuttaa automaatille ja manuaalille, sama satunnaisuus.
Auto sammutettaessa näytössä näkyy aina lisälämmittimen ajastus oikeaan aikaan päällä, sekä keltainen lisälämmityksen merkkivalo palaa mittaristossa.
Onko tämmöiseen muut törmännet? Onkohan ominaisuus vai vikaa?
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: GGG - 27.01.23 - klo:11:29
Ei samaa ongelmaa. Lisäksi käytän melkein 100% We Connectia ajastukseen ja ihan vain normaaliin Webaston käynnistykseen.
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: Tos® - 27.01.23 - klo:13:09
Taas voisi kysyä mikä softaversio autossa on?
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: VW123 - 27.01.23 - klo:17:21
Software: 1788
Näyttö- ja käyttöyksikön ohjelmisto: 2092
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: Tos® - 27.01.23 - klo:18:09
Lainaus käyttäjältä: VW123 - 27.01.23 - klo:17:21
Software: 1788
Tuo voisi selittää.
Autollesi on varmaan OUF1 kampanja tekemättä?
Syötä alustanumero hakuun
https://www.volkswagen.com.au/app/locals/owners-service/service-campaigns-recalls (https://www.volkswagen.com.au/app/locals/owners-service/service-campaigns-recalls)
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: VW123 - 27.01.23 - klo:18:36
Ei ollut avoimia kampanjoita.
Tuo päivitys vaatii korjaamolla käynnin? En ainakaan valikoista löydä mistä saisi käynnistettyä?
Otsikko: Vs: Webasto
Kirjoitti: Tos® - 28.01.23 - klo:13:57
Vaatii pitkän listan puutteista, ehkä liitteeksi videoita ja kuvia.
Sitten huolto voi tehdä siitä tiketin ja takuukorjaus.

Päivityksiä pitäisi valua myös netin kautta, tuo sinun versio on sen verran uusi että ehkä?
Onko yksityisyysasetukset pois päältä? Ja we connect soppari?