Moro! Alkoi 30tkm ajettu vakiokytkin luistaan, minkähän kytkimen tuonne heittäis tilalle? ois kova kun löytys joku levy/asetelma joka kävis vakio vauhtipyörälle.
Perus putkisto/softa/intake päivitykset tehty niin oli ilmeisesti liikaa orkkis asbestikiekolle :D
Autokuumetta pukkaa rajusti niin pitäis kuntoon saada ennen myyntiä..