VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Scirocco => Aiheen aloitti: Nikk3 - 05.10.22 - klo:12:54

Otsikko: Vw Scirocco 2.0tsi 2009 kytkin
Kirjoitti: Nikk3 - 05.10.22 - klo:12:54
Moro! Alkoi 30tkm ajettu vakiokytkin luistaan, minkähän kytkimen tuonne heittäis tilalle? ois kova kun löytys joku levy/asetelma joka kävis vakio vauhtipyörälle.
Perus putkisto/softa/intake päivitykset tehty niin oli ilmeisesti liikaa orkkis asbestikiekolle :D
Autokuumetta pukkaa rajusti niin pitäis kuntoon saada ennen myyntiä..