Mistä saa ne orkkis merkit tai kopiot eteen ja taakke? Kulunu / tuuli vieny...
On vaikee löytää. Huoh!
Apuja!
Helpoiten löytyy merkkiliikeestä tilaamalla. Tai sitten VW Classic partsista:
https://www.volkswagen-classic-parts.com/catalog/en_global/part/1C0853630C%20WV9?ct=3&q=emblem%20new%20beetle (https://www.volkswagen-classic-parts.com/catalog/en_global/part/1C0853630C%20WV9?ct=3&q=emblem%20new%20beetle)
Tai sitten muualta netistä, ebay yms. Nämä ovat kopioita melko varmasti.
https://www.google.com/search?q=new+beetle+badge (https://www.google.com/search?q=new+beetle+badge)
ebay:sta myös löytyy
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=vw+new+beetle+emblem&_sacat=0 (https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=vw+new+beetle+emblem&_sacat=0)
Ei muuten löydy kopiona Beetleen oikeaa kokoa, tai sitten olen sokea...?!?
Etsystä löytyy kaikkiiin PAITSI Beetleen, on vaikeeta... Huoh!
Classicpartsissakaan 1 ja sama VW:n hinta.
Suomen VW:ltä löytyy eteen 1 kpl 60e ja risat, taakke ei löydy.
On kyllä ihme...