VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: Arppe84 - 05.09.22 - klo:18:05

Otsikko: A4 b7 istuinlämmitin
Kirjoitti: Arppe84 - 05.09.22 - klo:18:05
Mikä vaivaa kun penkinlämmittimille lakka toimimasta. virta tulee mut ku liittimen tökkää kiinni penkin alla niin voltit menee nollaan.🤔