Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => ID.4 => Aiheen aloitti: JohnLennonjohtaja - 01.09.22 - klo:17:53
Otsikko:
Pro vs Pro performance
Kirjoitti:
JohnLennonjohtaja
-
01.09.22 - klo:17:53
Terve,
Itselle tulossa tuo Pro malli. Onko jollain kokemuksia molemmista malleista? Tehoissa on eroja, huomaako tämän "selvästi"?
Muuta?
-Tommi
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat