VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => ID.4 => Aiheen aloitti: JohnLennonjohtaja - 01.09.22 - klo:17:53

Otsikko: Pro vs Pro performance
Kirjoitti: JohnLennonjohtaja - 01.09.22 - klo:17:53
Terve,

Itselle tulossa tuo Pro malli. Onko jollain kokemuksia molemmista malleista? Tehoissa on eroja, huomaako tämän "selvästi"?

Muuta?

-Tommi