VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A3 8P (03–) => Aiheen aloitti: ukormi - 09.04.22 - klo:21:04

Otsikko: Tiukka kysymys guruille. Mikä taustapeili tilalle S3
Kirjoitti: ukormi - 09.04.22 - klo:21:04
S3 Audissa on tustapeili haperoa muovia. Ei oikein mitenkään saa kursittua kasqa vaikka tekniikka tuntuu toimivankin.
Peilissä on merkintänä 8R0 857 511 4PK

Tuolla numerolla 857 511 löytyy vaikka millaisia peilejä.
Olisiko tämä:
https://www.ebay.com/itm/203868367150?epid=1176006950&_trkparms=ispr%3D1&hash=item2f7780692e:g:PAgAAOSwxWtiLyG-&amdata=enc%3AAQAGAAAA4ItH%2FVlwTlAPtL%2FFq9jA3Xqv6aiDxKUf3pz7WnDxZwCiCJmOlbJipG7sPvpNT%2Bi9crIV5A4bVCScq8CMZ%2BJRJjgZfYvR3IbfuzqaVgm3lJwn1hPVcP4KBVA%2Fl0ZhekhF8dEfaU4G65mgKDOstf5lnoF%2FdezMzP6uydi0J%2BiUqV9EH09fkpsbrIpWvQTpfUfFSKX1vLXIaAODveBnRWn8%2F2DcBzXDxrAmtE4UpEWLdJ0x601ael1I0S9%2FPEPbtF5vmr7x%2FwKdACSLgLbQj3OUQDnDe8P%2FzHzneqW9TedLAfY4%7Ctkp%3ABFBMsrW094Fg (https://www.ebay.com/itm/203868367150?epid=1176006950&_trkparms=ispr%3D1&hash=item2f7780692e:g:PAgAAOSwxWtiLyG-&amdata=enc%3AAQAGAAAA4ItH%2FVlwTlAPtL%2FFq9jA3Xqv6aiDxKUf3pz7WnDxZwCiCJmOlbJipG7sPvpNT%2Bi9crIV5A4bVCScq8CMZ%2BJRJjgZfYvR3IbfuzqaVgm3lJwn1hPVcP4KBVA%2Fl0ZhekhF8dEfaU4G65mgKDOstf5lnoF%2FdezMzP6uydi0J%2BiUqV9EH09fkpsbrIpWvQTpfUfFSKX1vLXIaAODveBnRWn8%2F2DcBzXDxrAmtE4UpEWLdJ0x601ael1I0S9%2FPEPbtF5vmr7x%2FwKdACSLgLbQj3OUQDnDe8P%2FzHzneqW9TedLAfY4%7Ctkp%3ABFBMsrW094Fg)

sopiva tuon orkkiksen tilalle?

Marmorilla maksaa 480e ja ei kyllä hirveästi innostaisi.
Otsikko: Vs: Tiukka kysymys guruille. Mikä taustapeili tilalle S3
Kirjoitti: Jultsu - 09.04.22 - klo:21:27
Eihän nuo mitään kovin korkeaa tekniikka ole. Yksi johtopari taitaa olla sadetunnistimelle, yhdellä karvalla maa, yhdellä käyttöjännite valoisuusantureille, viimeisellä taitaa tulla takaisinpäin tieto himmentyneestä peilistä (joka himmentää sivupeilitkin sitten samalla?)

Pienimuotoisella askartelulla varmasti saa tuonkin toimimaan, jos ei liittimet satu olemaan samanlaisia.
Otsikko: Vs: Tiukka kysymys guruille. Mikä taustapeili tilalle S3
Kirjoitti: ukormi - 09.04.22 - klo:21:34
Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 09.04.22 - klo:21:27
Eihän nuo mitään kovin korkeaa tekniikka ole. Yksi johtopari taitaa olla sadetunnistimelle, yhdellä karvalla maa, yhdellä käyttöjännite valoisuusantureille, viimeisellä taitaa tulla takaisinpäin tieto himmentyneestä peilistä (joka himmentää sivupeilitkin sitten samalla?)

Pienimuotoisella askartelulla varmasti saa tuonkin toimimaan, jos ei liittimet satu olemaan samanlaisia.
Sadetunnistin on erillinen yksikkö ja se toimii ilman tuota peiliäkin. Automaattivalot toimivat nyt miten sattuu joten varmaan tuota kautta tulee ainakin osittainen tieto sille.
Otsikko: Vs: Tiukka kysymys guruille. Mikä taustapeili tilalle S3
Kirjoitti: ukormi - 09.04.22 - klo:21:41
Tein röyhkeän tarjouksen. Katsotaan josko tulee sitten kaupat. Toki pitää maalata mustaksi.
Otsikko: Vs: Tiukka kysymys guruille. Mikä taustapeili tilalle S3
Kirjoitti: ukormi - 09.04.22 - klo:23:36
Lainaus käyttäjältä: ukormi - 09.04.22 - klo:21:41
Tein röyhkeän tarjouksen. Katsotaan josko tulee sitten kaupat. Toki pitää maalata mustaksi.
Tarjous meni läpi. Katsotaanpa käykö tuo.