VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: philips - 07.04.22 - klo:19:38

Otsikko: gte kulutus
Kirjoitti: philips - 07.04.22 - klo:19:38
Minkälaisella polttoaineen kulutuksella menee pidempää matkaa ajaessa esim. 300-400km
Otsikko: Vs: gte kulutus
Kirjoitti: Wiiseli - 07.04.22 - klo:21:45

(https://i.ibb.co/nw98Pv4/Screenshot-20220407-214139.jpg) (https://ibb.co/HK6phsR) Siinä reissu Espoo- Mikkeli. Ensin n. 40km sähköt tyhjäksi ja sitten hybridi- modella perille.
Otsikko: Vs: gte kulutus
Kirjoitti: Banned - 08.04.22 - klo:07:41
5-6 litraa vie sataselle. Riippuu rengastuksesta ja kesä-/talvirajoituksista.
Otsikko: Vs: gte kulutus
Kirjoitti: makelja - 08.04.22 - klo:10:27
Viime kesäkuussa Espoosta Savonlinnaan 377km hybrid moodissa 2,0 kWh ja 5.1L/100km. Keskinopeus oli 78.
Otsikko: Vs: gte kulutus
Kirjoitti: Mustalaa - 10.04.22 - klo:20:46
Viimekesän Lapin reissun jälkeen kirjoitin allaolevaa, alemman kuvan aukomalla saa lasketut kulutukset näkyviin:

Lainaus käyttäjältä: Mustalaa - 21.08.21 - klo:15:47
Tuli heitettyä GTE:llä Lapin reissu, kuvassa myös 20 % kalvot (auton väri seashell gold).
(https://i.ibb.co/xHD2z47/IMG-0610-2.jpg) (https://ibb.co/QdfJY5K)

Yllätti todella positiivisesti Passatin alhainen matkakulutus. Mahdollisuuksien mukaan hotelleilla tuli ladattua akkua täyteen ja muutaman kerran matkalla tauon aikana, kun sattui K-Lataus kohdalle. Ajotapa rauhallinen, GPS-nopeutta tasan rajoitus tai kilsan-kaks yli. Kaikista eteentulevista ohi tarvittaessa. We-Connect näyttää menomatkan (akku täysi lähtiessä) 763 km siirtymäksi 5,0 l/100km kulutusta 81 km/h keskinopeudella. Paluumatkan (akku täysi lähtiessä) 903 km 5,2 l ja 83 km/h, välissä latausta ruokatauolla 46 minuuttia, 2,7 kWh ja 0,54e.

(https://i.ibb.co/z4LpmWK/IMG-0686.jpg) (https://ibb.co/YLKmN4v)
Otsikko: Vs: gte kulutus
Kirjoitti: Passat_18 - 14.03.24 - klo:15:23
Talvella keskinopeus reilu 100km/h keskikulutus n. 5.6 ;D
n. 359km hybrid modella