Tuollaisesta tuo S3 herjailee. Mistähän kohtaa autoa tuollainen anturi mahtaa löytyä?
Lienee 4B0907659
Oliskohan ollut lämpötilasäätimen "ritilän" takana.
Oikea vastaus on tuulilasin vesikaukalossa, mistä ilmastointi ottaa tuloilman.
Kosteusanturi taasen on peilin juuressa (uudemmat mallit)
Lainaus käyttäjältä: Tos® - 06.04.22 - klo:12:18
Oikea vastaus on tuulilasin vesikaukalossa, mistä ilmastointi ottaa tuloilman.
Kosteusanturi taasen on peilin juuressa (uudemmat mallit)
Sitä ei varmaan saa sieltä pois ja takaisin ilman ritilän ja tuulilasinpyyhkimien varsien irroittamista?
Eiköhän vaggineissa saa sen apukuskin puoleisen muovin pois ilman varren irroittamistakin? Ainakin kaikissa omissa olen saanut.
Ja vinkkinä tuon täysin turhan sensorin ostamiseen on aliexpress.
Oma kinukkisensori toiminut nyt 1,5v ja maksoikohan alta 10â,¬.
Sieltähän se ritilän alta hanttarinpuolelta löytyi. Ritilää saa raotettua sen verran että se sieltä paljastuu. Ihan hyvältä näytti päällisin puolin, pinnit olivat hieman hapettuneet. Katsotaan auttoiko putsaus vai pitääkö ostaa nyt uusi. Marmorilla oli hieman ihmeellinen hinta, 280e. No ebayssä noita on halvemmalla.
Tämä muuten korjaantui kun irroitin sensorin ja putsasin sen. Ei anna enää vikakoodia.