Moi tuollaisesta -14 2.0 TDI DSG passatista tarvis toi veba ottaa pois koska hehku/liekkivahti kaput onko samanlainen operaatio kuin 3C mallissa laite apparin puolen etukulmassa lokasuojan sisällä,auto ylös etupyörät irti vasen sisälokari irti puskuri pois ja muuta pientä irti pissapojan säiliö irti jossa veba kiinni,menikö näin suurinpiirtein?lukitus avattu menee uudelleen lukkoon ja vikakoodi Hehku/liekkivahti
Moro, itsellä tod. näk. sama operaatio edessä. Sijainti on tietääkseeni juurikin tuo mainitsemasi, muusta ei ole kokemusta. Kiinnostaisikin tietää, mitä laitteessa oleville letkuille tehdään, sieltä tulee tietysti nesteet ulos eikö?
Lainaus käyttäjältä: ABC-123 - 11.10.23 - klo:09:31
Moro, itsellä tod. näk. sama operaatio edessä. Sijainti on tietääkseeni juurikin tuo mainitsemasi, muusta ei ole kokemusta. Kiinnostaisikin tietää, mitä laitteessa oleville letkuille tehdään, sieltä tulee tietysti nesteet ulos eikö?
https://www.puuilo.fi/ampro-putkenpuristuspihtisarja-3-os (https://www.puuilo.fi/ampro-putkenpuristuspihtisarja-3-os)
Lainaus käyttäjältä: Superkossu - 11.10.23 - klo:09:40
https://www.puuilo.fi/ampro-putkenpuristuspihtisarja-3-os (https://www.puuilo.fi/ampro-putkenpuristuspihtisarja-3-os)
Vähän huonoja kokemuksia noista pihtimallisista. Yhdestä meni kahva poikki kun yritin saada tarpeeksi tiukalle, ettei vuotaisi.
Kuvan mukaiset tominut moitteetta. Ostin kaksi sarjaa kun pitää välillä tulpata useampikin letku. Fixukselta löytyy.
(https://i.ibb.co/M788bB2/Puristimet.jpg) (https://imgbb.com/)
Näissäkin työkaluissa varmasti laatueroja, yhdeltä työkalumerkiltä, on hyvä muovisekoite josta tehty.
Metallirunkoisia pihtimallejakin on.
Yhden auton korjauksessa ei väliä kunhan toimii.
Nuo mutterikiristeiset näyttää asiallisilta, kiitos vinkistä 👍