VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: selectica - 28.03.22 - klo:16:17

Otsikko: AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 2006 130hv automaattilaatikko
Kirjoitti: selectica - 28.03.22 - klo:16:17
Osaako kukaan kertoa mitä ja paljonko tuollaisen Audin laatikkoon menee öljyä? Vaihteisto menee vika tilaan tosi usein joskus saattaa löytyä joku pykälä. Voiko vika johtua öljystä vai mistä? Auton alla on pari proppua mitä ne mahtaa olla