VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => Hifi ja multimedia => Aiheen aloitti: jari73 - 17.03.22 - klo:15:56

Otsikko: Vw anroid soitin
Kirjoitti: jari73 - 17.03.22 - klo:15:56
Laitoin golffii 10 tuuman anroid soittimen mikä toimikii aluks vallan mainiosti.hölmö ku oon ni piti mennä tutkimaa ja painelemaa nappuloita asetuksista mitä ilmeisesti ei ois pitäny tehä.nyt tuossa vehkeessä ei jää mikää muistii ku ottaa avaimet pois,ei radion kanavat eikä mitkää muutkaa.eli voiko tuolta about device asetuksista jostai saaha tuon laitteen noi sekasi?
(https://i.ibb.co/GvYxC1N/IMG-20220317-153607.jpg) (https://ibb.co/FbZx8fC)
Otsikko: Vs: Vw anroid soitin
Kirjoitti: jari73 - 17.03.22 - klo:16:11
Mites huono akku oireilee,ei varotteli tyhjenevästä akusta ku tuntitolkulla tota näpyttelin.latasin kyllä akun ja ei pelitä soitin vieläkää
Otsikko: Vs: Vw anroid soitin
Kirjoitti: Jasca - 17.03.22 - klo:21:09
Mites hard reset, millä palautuisi tehdasasetukset?
Otsikko: Vs: Vw anroid soitin
Kirjoitti: jari73 - 18.03.22 - klo:07:02
jos tarkotat tota erase all content ni kokeiltu on ja myös reset nappia mikä on tos näytön vasemmassa yläkulmassa
Otsikko: Vs: Vw anroid soitin
Kirjoitti: jari73 - 18.03.22 - klo:07:07
ja nyttekö tekee jotai muutoksia noihi asetuksii ja painaa save ni kone sammuu niikö pitääki ja käynnistyy muttei jää muutokset muistii.wtf