VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: Arppe84 - 10.03.22 - klo:15:11

Otsikko: 2.0tfsi tyhjäkäynti
Kirjoitti: Arppe84 - 10.03.22 - klo:15:11
Audi a4 b7 2.0 tfsi kylmänä tyhjäkäynti röpöttää. Kun ajaa koneen lämpimäksi niin käynti on normaali.
Vikakoodeja oli
P1297
P2279
P2089
Otsikko: Vs: 2.0tfsi tyhjäkäynti
Kirjoitti: Daatta - 11.03.22 - klo:09:08
Koodit googlettamalla pääsee kyllä hyvin jäljille: PVC-venttiili, nokka-akselin asennontunnistin sekä yleisesti alipaineletkujen kunto:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16727/P0343/000835 (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16727/P0343/000835)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18711/P2279/008825 (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18711/P2279/008825)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17705/P1297/004759 (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17705/P1297/004759)
Otsikko: Vs: 2.0tfsi tyhjäkäynti
Kirjoitti: Arppe84 - 14.03.22 - klo:17:15
Noni käytin ton n75 venttiilin irti ja testasin sen että se toimii. Ja pvc huohotin jutun käytin irti ja siellä oli kaikki kunnossa. Mut edelleen kylmällä koneella kone ropöttää niinku v8 ja vikakoodin toi P1297 mut ku nollaa koodin käynnissä ollessa niin hetken käy oikeen ja sit alkaa taas. Eikö se pitäs olla sit joku anturi.?