VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Crafter => Aiheen aloitti: Hombre1 - 18.02.22 - klo:20:26

Otsikko: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: Hombre1 - 18.02.22 - klo:20:26
Tulipa hommattua työkäyttöön otsikon mukainen kulkine.
Pelkästään positiivinen fiilis toistaiseksi, mm ADBlue systeemi on aivan toiselta planeetalta verrattuna aikaisempaan MB Viton systeemiin.
Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: Cassu - 21.02.22 - klo:13:36
Hyvä hyvä,

ei muuta kuin jaetaan kokemuksia ja ehkä hyödytään ja opitaan niistä jotain.

Minulla 2020 reilu 30 000 km ajettuna samanlainen, toistaiseksi vain tyytyväinen voinut olla. Vain äänimaailmaa 319 Sprintteristä ikävä, muutoin joka suhteessa miellyttävämpi. Sprinter oli oikea tekninen murhe, mutta ehti siihen kilometrejäkin enemmän joten en vielä ala sen suhteen hehkuttamaan Crafterin teknistä kestävyyttä. Ajettavuus on huomattavan paljon parempi, kulutus merkittävästi pienempi.
Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: Hombre1 - 25.02.22 - klo:13:47
En tiedä onko tuo koukku volsun oma vai tarvike?

Mutta olen etsinyt siihen sopivaa (noin 1200mm leveää astinlautaa).
Suurin osa astin laudoista on 2 pulttisille koukuille, joissa reikäväli 90mm.

Tuo on neljällä pultilla ja reikäväli on alle 90mm.

Mistäs löydän astinlaudan?

(https://i.ibb.co/XtdcGjT/2022-02-23-15-40-05.jpg) (https://ibb.co/Ttn9NY5)

Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: Cassu - 01.03.22 - klo:12:53
Lainaus käyttäjältä: Hombre1 - 25.02.22 - klo:13:47
En tiedä onko tuo koukku volsun oma vai tarvike?

(https://i.ibb.co/XtdcGjT/2022-02-23-15-40-05.jpg) (https://ibb.co/Ttn9NY5)

Kyllä tuo on alkuperäinen tehtaalla kiinni pultattu koukku. En ole nähnyt fiksun näköistä astinlautaa näissä, ja jos on peruutustutkat niin niiden kanssa mahdollisesti odotettavissa ongelmia jos laittaa astinlaudan jonka tutka edes "sivusilmällä" näkee. Itse tyydyin askeltamaan reilusti puskurille, tosin minulla puskuri mustaa muovia jolle hennoo paremmin astua.
Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: Transpormer - 14.03.22 - klo:22:32
Orkkis "puolen puskurin" astinlautaa saa marmorilta tai Meteciltä löytyy tuohon tehdas koukkuun sopivaa astilautaa joka tulee ns. molemmille puolille mutta hieman pidemmälle kuin orkkis lauta. Jos haluat koko leveän niin vaihda tuo alkuperäinen jatsi astinlautakoukkuun.

Parkkitutkat saa sopeutettua merkkihuollossa
Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: jusu - 04.05.22 - klo:20:47
samanlainen rakkine tuli hommattua.
ihan ok muuten mutta 4 motionina kääntösäde mallia lentokenttä ja ohjaus vähän raskaanlainen.
Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: jusu - 01.07.22 - klo:19:55
Ei kehtaa uutta topikkia aloittaa eli jatkan tätä.
Crafter 4motion 177hp ollut kohta 3kk kotona ja ajettu jopa 1800km.
Sellaista huomannut että kun vauhtia on n. 110km mittarin mukaan niin alkaa pikkuisen täristää. Tuntuu kuin kardaani tai joku muu vastaava. Lahdessa tehty retkeilyautoksi ja työn jälkihan ok mutta jääkaappi ei meinaa toimia kunnolla ja tehdaseeperissä riittä virta jopa 3 tunniksi. Nooh onneksi on kunnon makuupussi. Kuopion k-caarassa ei tunnu kiinnostavan.
Menokyky ihan ok kun on takalukko meinaa kun on mökiltä aika jyrkkä nousu pois
Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: Erkka - 02.07.22 - klo:08:30
^ Vika saattaa ola renkaissa/ tasapainoituksessa?
Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: jusu - 02.07.22 - klo:11:04
Kokeiltu eri renkallakin
Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: jusu - 19.07.22 - klo:18:13
takakardaanin etuosa se siellä jyrisi
Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: Hombre1 - 08.09.22 - klo:13:48
Rekisterikilven valon ongelmaa valittelee näytössä.

Eikös näissä ollut jo led valot, ainakin ajovalot on?

Onko hankala purkaa?
Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: jusu - 16.11.22 - klo:05:52
Taitaa olla rekisterikilven valot lankapolttimolla.
Otsikko: Vs: Crafter 4motion 2019
Kirjoitti: jusu - 01.12.22 - klo:22:40
juu päivitellään kokemuksia crafterista
mittarissa n.12000km öljyä ei ole tarvinnut vielä lisätä eikä ad bluuta näyttää että pääsee vielä 28500km.
retkeily auto jutussa on tosin pitkä miinus tuo tehdas eeperi.
jos keli on plussan puolella autossa meinaa tulla vähä lämmin kun puhaltaa kuumaa eteen vaikka takatilaan voi säätää lämpöä ja jos on pakkasen puolella ja pitää eeperiä koko ajan päällä niin ei anna olla koko yötä päällä valitta että käyttötunnit täynnä ja akku ei meinaa riittä.
keskikulutus pyörii tuossa 10l kahta puolen