VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: Arppe84 - 02.02.22 - klo:08:52

Otsikko: Keskuslukitus Audi A4 2.0 TFSI
Kirjoitti: Arppe84 - 02.02.22 - klo:08:52
Mikä on kun kummankaan avaimen Led valo ei enää vilkahda? Ja keskuslukitus ei toimi. Paristot olen vaihtanut.
(https://i.ibb.co/VDKsSH9/IMG-20220202-085136.jpg) (https://ibb.co/HYJjzN4)
Otsikko: Vs: Keskuslukitus audi a4 2.0tfsi
Kirjoitti: o.b. - 02.02.22 - klo:10:58
Pimeän kuvan perusteella B7 ???

Noissa esiintyy paljon vikoja; paristo tyhjenee muutamassa päivässä, toimintasäde lyhenee noin metriin tai avain ei vaan toimi. Noihin kaikkiin auttaa vain avaimen vaihto uuteen.

Jos ajonestosirun ja metallisen avaimen onnistuu siirtämään uuteen avaimeen, homma on melkein siinä. Tarvitsee vain opettaa uusi kaukosäädin auton mukavuusboxille. Varovaisesti sen sirun kanssa sitten...

Toinen DIY vaihtoehto on siirtää uusi piirilevy vanhaan avaimeen.

Kolmas, ja suositeltavin, vaihtoehto on sopeuttaa uusi avain auton ajonestoon jonkun osaajan toimesta. Käytetty avain ei käy, sitä ei voi sopeuttaa toiseen autoon.

Toki suutarilta ja merkkariltakin saa uuden avaimen ...
Otsikko: Vs: Keskuslukitus audi a4 2.0tfsi
Kirjoitti: Arppe84 - 02.02.22 - klo:23:29
Mitäkähän noita piirilevyjä saa ja onko niissä lähetin mukana. Eikö se ois helpoin homma. Tommonen numero on avaimessa 8E0 837 220 Q
Otsikko: Vs: Keskuslukitus audi a4 2.0tfsi
Kirjoitti: Daatta - 03.02.22 - klo:08:09
Googlesta niitä saa.  ;)

https://www.google.com/search?q=8E0+837+220+Q (https://www.google.com/search?q=8E0+837+220+Q)
Otsikko: Vs: Keskuslukitus audi a4 2.0tfsi
Kirjoitti: o.b. - 03.02.22 - klo:08:19
Kun noita kuvia katselin, en ole ihan varma, onko se ajonestosiru kuitenkin kiinni siinä piirilevyssä ??? Joka tapauksessa, jos tilaa avaimen, niin kannattaa varmistaa, että se on 433MHz versio.

Uuden avaimen sopeutus auton ajonestoon on osaajalle helppo homma ja osaajia löytynee tältä foorumilta. Joskaan ei ihan joka kylältä.
Otsikko: Vs: Keskuslukitus Audi A4 2.0 TFSI
Kirjoitti: Arppe84 - 03.02.22 - klo:17:14
Tämmönen oli avain sisältä. Onko ajon esto tuolla harmaassa jutussa.?
(https://i.ibb.co/jZQJdzN/IMG-20220203-171250.jpg) (https://ibb.co/Z1F23Sj)

the negro speaks of river critical appreciation (https://poetandpoem.com/critical-analysis-of-the-negro-speaks-of-rivers)
Otsikko: Vs: Keskuslukitus Audi A4 2.0 TFSI
Kirjoitti: o.b. - 03.02.22 - klo:18:00
Sehän selviää kun kasaat avaimen ilman piirilevyä (jätä se piirilevy sisään pöydälle) ja käynnistät auton ;)