VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A3 8P (03–) => Aiheen aloitti: Late - 09.04.11 - klo:17:53

Otsikko: Tuning
Kirjoitti: Late - 09.04.11 - klo:17:53
Tässä vähän tuning juttuja:

Regula Tuning
(http://www.regulatuning.de/ebay/Produkte/a3heck8pgtrsschwarz.jpg)

(http://i.ebayimg.com/13/!CDtzHngEWk~$(KGrHqF,!lEEz+2,LZ6IBNPgDuBj6Q~~_12.JPG)


Otsikko: Vs: Tuning
Kirjoitti: Ton-1 - 07.06.11 - klo:23:06
Käytännön tuning-versio, ja värit kohdallaan, maistuis aika monelle ?

http://www.nettiauto.com/audi/a3/4032503 (http://www.nettiauto.com/audi/a3/4032503)
Otsikko: Vs: Tuning
Kirjoitti: Late - 20.08.11 - klo:20:36
Onko mitään hyötyä tästä?

(http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/images/intake_r32_header.gif)


http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/media_europeancar_r32cai.htm (http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/media_europeancar_r32cai.htm)
http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/acc-airintake_a332.php (http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/acc-airintake_a332.php)

Taitaa olla vain teini viritys tuo.

Entä onko putkiston vaihdosta hyötyä ?

Esim. Milltek A3 3.2 V6 Q Cat Back

(http://www.fr-rtuning-shop.co.uk/images/uploads/A3_3.2_V6_Exhaust_System.jpg)

Otsikko: Vs: Tuning
Kirjoitti: Harri - 22.08.11 - klo:18:16
Nuo ensimmäisen kuvien lasikuituhelvetit ovat kyllä vihonviimeisiä auton jälleenmyyntiarvon tuhoajia. :D
OEM- jälkivarustelua tai sitten laadukasta korinosamerkkiä ennemmin: Caractere, ABT, Oettinger jne

3.2:sta tulee hienot soundit Milltekillä ja VF Engineering intaket ovat ainakin maailmalla melko suosittuja, joten niiden osalta peukalo nousee ehdottomasti pystyyn.
Otsikko: Vs: Tuning
Kirjoitti: Väpä - 22.08.11 - klo:18:22
Ainut hyöty taitaapi olla se että äänet paranee. Mutta sehän riittää, eikö ?  ;D