Tässä vähän tuning juttuja:
Regula Tuning
(http://www.regulatuning.de/ebay/Produkte/a3heck8pgtrsschwarz.jpg)
(http://i.ebayimg.com/13/!CDtzHngEWk~$(KGrHqF,!lEEz+2,LZ6IBNPgDuBj6Q~~_12.JPG)
Käytännön tuning-versio, ja värit kohdallaan, maistuis aika monelle ?
http://www.nettiauto.com/audi/a3/4032503 (http://www.nettiauto.com/audi/a3/4032503)
Onko mitään hyötyä tästä?
(http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/images/intake_r32_header.gif)
http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/media_europeancar_r32cai.htm (http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/media_europeancar_r32cai.htm)
http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/acc-airintake_a332.php (http://www.vf-engineering.com/vf-accessories/acc-airintake_a332.php)
Taitaa olla vain teini viritys tuo.
Entä onko putkiston vaihdosta hyötyä ?
Esim. Milltek A3 3.2 V6 Q Cat Back
(http://www.fr-rtuning-shop.co.uk/images/uploads/A3_3.2_V6_Exhaust_System.jpg)
Nuo ensimmäisen kuvien lasikuituhelvetit ovat kyllä vihonviimeisiä auton jälleenmyyntiarvon tuhoajia. :D
OEM- jälkivarustelua tai sitten laadukasta korinosamerkkiä ennemmin: Caractere, ABT, Oettinger jne
3.2:sta tulee hienot soundit Milltekillä ja VF Engineering intaket ovat ainakin maailmalla melko suosittuja, joten niiden osalta peukalo nousee ehdottomasti pystyyn.
Ainut hyöty taitaapi olla se että äänet paranee. Mutta sehän riittää, eikö ? ;D