VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf VII (12-) => Aiheen aloitti: TDI Golf - 10.11.21 - klo:15:54

Otsikko: Ajotietokoneen kulutuslaskuri
Kirjoitti: TDI Golf - 10.11.21 - klo:15:54
No niin, auto kävi huollossa ja toki toi kulutuslaskuri alkaa aina startista.
Miten sen saa vaihdettua takaisin tankkauksesta laskevaksi?
Kyseessä siis 2013 mallin Golf, 1.6tdi.
Joskus sen sain rukattua niin mutta en vaan muista miten se tapahtuu...
Otsikko: Vs: Ajotietokoneen kulutuslaskuri
Kirjoitti: tsi06 - 10.11.21 - klo:16:09
Mulla saa vaihdettua rattinappuloista. Oliskos ollut se ok-nappula. Ja ellei ole rattinappuloita niin sitten oikeanpuoleisesta viiksestä, siinäkin varmaan se ok-nappula.
Otsikko: Vs: Ajotietokoneen kulutuslaskuri
Kirjoitti: TDI Golf - 10.11.21 - klo:16:19
Mulla ei ole rattinappuloita, viiksestä kyllä valikko vaihtuu , pitää tutkia onko joku ok nappula mistä saa vaihdettua startin tankkaukseen
Otsikko: Vs: Ajotietokoneen kulutuslaskuri
Kirjoitti: Len - 10.11.21 - klo:16:26
mitäs se käyttöohjekirja asiasta sanoo...?
Otsikko: Vs: Ajotietokoneen kulutuslaskuri
Kirjoitti: TDI Golf - 10.11.21 - klo:16:42
Lainaus käyttäjältä: Len - 10.11.21 - klo:16:26
mitäs se käyttöohjekirja asiasta sanoo...?

No näin fiksu vastaus auttaa, jos sinulla on sellainen niin katsotko ja kerrot?
Otsikko: Vs: Ajotietokoneen kulutuslaskuri
Kirjoitti: Len - 10.11.21 - klo:17:13

(https://i.ibb.co/qBzCjwN/Untitled.jpg) (https://ibb.co/R21NbW3)


https://www.volkswagen.co.uk/en/owners-and-drivers/my-car/manuals.html (https://www.volkswagen.co.uk/en/owners-and-drivers/my-car/manuals.html)
ja käytin Google haulla löydettyä rekkaria "KX63PVV"