No niin, auto kävi huollossa ja toki toi kulutuslaskuri alkaa aina startista.
Miten sen saa vaihdettua takaisin tankkauksesta laskevaksi?
Kyseessä siis 2013 mallin Golf, 1.6tdi.
Joskus sen sain rukattua niin mutta en vaan muista miten se tapahtuu...
Mulla saa vaihdettua rattinappuloista. Oliskos ollut se ok-nappula. Ja ellei ole rattinappuloita niin sitten oikeanpuoleisesta viiksestä, siinäkin varmaan se ok-nappula.
Mulla ei ole rattinappuloita, viiksestä kyllä valikko vaihtuu , pitää tutkia onko joku ok nappula mistä saa vaihdettua startin tankkaukseen
mitäs se käyttöohjekirja asiasta sanoo...?
Lainaus käyttäjältä: Len - 10.11.21 - klo:16:26
mitäs se käyttöohjekirja asiasta sanoo...?
No näin fiksu vastaus auttaa, jos sinulla on sellainen niin katsotko ja kerrot?
(https://i.ibb.co/qBzCjwN/Untitled.jpg) (https://ibb.co/R21NbW3)
https://www.volkswagen.co.uk/en/owners-and-drivers/my-car/manuals.html (https://www.volkswagen.co.uk/en/owners-and-drivers/my-car/manuals.html)
ja käytin Google haulla löydettyä rekkaria "KX63PVV"