VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia IV (20-) => Aiheen aloitti: Pasi72 - 15.09.21 - klo:10:17

Otsikko: "Matka" Laturi
Kirjoitti: Pasi72 - 15.09.21 - klo:10:17
 Moi
Onkos muilla ollut ongelmia auton mukana tulevan latirun kanssa. Kesällä jo hieman temppuili, Ei ladannut ja vikavalot paloivat iloisesti, No niistä selvittiin reset napin painamisella. No nyt sama vika tuli ja nyt ei reset vaikuttanut mitään.. Varmaan pitää mokoma möhkäle huoltoon viedä.
Otsikko: Vs: "Matka" Laturi
Kirjoitti: Pasi72 - 15.09.21 - klo:13:55
Jahans vika korjautui ihan itsestään, kun laturi oli tovin ( pari tuntia ) lämpimässä. Mitähän talvesta tulee tällä menolla.
Otsikko: Vs: "Matka" Laturi
Kirjoitti: Daatta - 16.09.21 - klo:09:11
Ainoat ongelmat tilapäislaturin kanssa ovat liittyneet kiinteistön sähköihin, jos maadoitusta (KeVi) ei ole kytketty. Jos laturi temppuilee jatkossakin eikä sähköissä ole vikaa, niin takuuseen vaan. Oletan että tuossa kuitenkin on sellainen...