Otsikko: Sähköikkuna ei aukea
Kirjoitti: ABC-123 - 28.08.21 - klo:18:34
Toinen takaikkunoista ei suostu toimimaan, ikkunasta kuuluu vain naksahdus kun vetää kuskin puolen (tai oven) katkaisimesta. Onkohan näissä joku yleinen vikakohde joka pettää tämän ikäisissä autoissa jossain vaiheessa (-16)?