VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: bugracer - 09.08.21 - klo:18:33

Otsikko: Passat GTE nykii
Kirjoitti: bugracer - 09.08.21 - klo:18:33
Eli ilmeni tänään että Passat GTE vm 2018 (38tkm) nykii hiljaisessa vauhdissa. >:( Nykiminen on selvää ja tuntuu sekä bensalla että sähköllä, eteen ja taakse. Onkohan vaihdelaatikko menossa vai voiko vika olla muualla? Tarvetta olisi vielä ajaa kotiin 250 km, onko riskiä hajottaa enemmän vai mitä vinkkejä?

Toisekseen, onko kokemuksia laatikkorempan kustannuksista ja niiden jakamisesta kun auto on noin uusi? Autoliikkeestä auto ostettu helmikuussa, ruotsintuonti.
Otsikko: Vs: Passat GTE nykii
Kirjoitti: gaasutin - 09.08.21 - klo:21:35
Lainaus käyttäjältä: bugracer - 09.08.21 - klo:18:33
Eli ilmeni tänään että Passat GTE vm 2018 (38tkm) nykii hiljaisessa vauhdissa. >:( Nykiminen on selvää ja tuntuu sekä bensalla että sähköllä, eteen ja taakse. Onkohan vaihdelaatikko menossa vai voiko vika olla muualla? Tarvetta olisi vielä ajaa kotiin 250 km, onko riskiä hajottaa enemmän vai mitä vinkkejä?

Toisekseen, onko kokemuksia laatikkorempan kustannuksista ja niiden jakamisesta kun auto on noin uusi? Autoliikkeestä auto ostettu helmikuussa, ruotsintuonti.

Kysypä sieltä liikkeestä neuvoa ja sinne korjattavaksi. Itse ainakin näin toimisin - Jos pyörän pultit on kiinni..