VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: concorde - 16.07.21 - klo:10:09

Otsikko: Tuulilasin tunnistimet ja auringonpaiste
Kirjoitti: concorde - 16.07.21 - klo:10:09
Autona 2020 GTE ja muutamia kertoja nyt hellepäivinä on tullut vastaan tilanne, jossa auto on ollut parkissa tuulilasi aurinkoon päin ja käynnistettäessä mittaristoon tulee herjat kaista-avustimen, liikennemerkkitunnistuksen ja olikohan vielä jonkun muunkin toimimattomuudesta. Eli tuntuis, että tuulilasin tunnistin ottaa itseensä suorasta (kuumasta) auringonpaisteesta, mutta kun autolla lähtee ajamaan, niin noi kaikki toiminnot kyllä toimii OK virheilmoista huolimatta.

Onko muilla vastaavaa, vai pitääkö tuota tuulilasin tunnistinta käydä takuisiin näyttämässä?

VCDS:llä en ole katsonut, poikiiko toi vikakoodeja.
Otsikko: Vs: Tuulilasin tunnistimet ja auringonpaiste
Kirjoitti: KesKari - 16.07.21 - klo:11:22
Tiguan on jokusen kerran tehnyt tuon saman, jokaisella kerralla on tuulilasi ollut päin aurinkoa. Sammutus ja uudelleen käynnistys on täällä auttanut.