Hei.Onko 04.2017 käyttöönotettun 1.8 tsi passatin ölynkulutus saatu kuriin,kun olen kuullut että noin vuoden 2011 1.8 tsi veivät/vievät paljon öljyä, ilman moottoriremonttia?
Aikaisempi ketju aiheesta:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=39765.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=39765.0)
B8 Passatissa käytetty EA888 on jo kolmannen sukupolven moottori. Öljynkulutuksen kanssa ei ole ongelmia.
Kiitos infoista,laitetaan kyseisen menopelin osto harkintaan.