VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: Jari.T - 03.07.21 - klo:08:26

Otsikko: EA888
Kirjoitti: Jari.T - 03.07.21 - klo:08:26
Hei.Onko 04.2017 käyttöönotettun 1.8 tsi passatin ölynkulutus saatu kuriin,kun olen kuullut että noin vuoden 2011 1.8 tsi veivät/vievät paljon öljyä, ilman moottoriremonttia?
Otsikko: Vs: EA888
Kirjoitti: Hesse - 03.07.21 - klo:09:12
Aikaisempi ketju aiheesta:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=39765.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=39765.0)
Otsikko: Vs: EA888
Kirjoitti: M_M - 03.07.21 - klo:09:17
B8 Passatissa käytetty EA888 on jo kolmannen sukupolven moottori. Öljynkulutuksen kanssa ei ole ongelmia.
Otsikko: Vs: EA888
Kirjoitti: Jari.T - 03.07.21 - klo:14:52
Kiitos infoista,laitetaan kyseisen menopelin osto harkintaan.